top of page

Fakty, fakty, fakty

Wix v týchto dňoch skúša v časti blog beta verziu s názvom Insight, takže si teraz môžem prezrieť počet návštev na stránke, najčítanejšie články a podobné štatistické údaje. Na niektoré z nich som bola fakt zvedavá a pár ma aj prekvapilo. Tu sú niektoré z nich.


Počet návštev od založenia: 2418 - úprimne, neviem, či je to málo alebo veľa. Nie som Kim Kardashian, aby som mala na konte milióny návštev, ale v celku som asi spokojná. Je to predsa viac než nula.


Najčítanejším článkom je, pochopiteľne, nová kapitola Hry na lásku. Čo ma prekvapilo, je, že druhou najčítanejšou je prvá kapitola poviedky Prežiť. A to som k nej dostala jeden komentár. Ľudia, vzchopte sa! :-)


Najviac ľudí navštívilo stránku zzzzzzz Čiech! Hm, je to fakt zvláštne. Zaujímalo by ma, prečo nie Slovensko, keď som zjavne Slovenska a mnohokrát som počula, že Čechom sa jednoducho v slovenčine nechce čítať alebo dokonca jej ani nerozumejú. (Tým nechcem nikoho uraziť alebo sa dotknúť.) Rozdiel nie je síce veľký, ale je.

Vyzerá to tak, že pár ľudí ma číta aj v Španielsku, Veľkej Británii, Francúzsku, Nórsku, Spojených štátoch a Kanade. Taktiež sa chcem poďakovať tým dvom ľuďom z Ruska, ktorí omylom klikli na moju stránku a jednému z Južnej Afriky. Aspoň je tá štatistika pestrejšia. :-)


19 ľudí ma našlo cez vyhľadávač a 45 prostredníctvom sociálnych sietí.


To je tak všetko, ostatné údaje by boli pre vás nudnejšie, než je tento článok. Len som sa chcela podeliť, či už sa staráte alebo nie.


Uvidíme sa pri najbližšom článku.


bottom of page